Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe min är inte ställd efter fröken ur jag erkänner, den är ställd på ren intuition , så ganska godkänt ändåMin är ställd efter Fröken Ur, @hepanter din går 5 s före
Riktigt braHehe min är inte ställd efter fröken ur jag erkänner, den är ställd på ren intuition , så ganska godkänt ändå
Hur känns det?Sista gången jag stänger detta garage!
Tredje gången i rad du tipsar mig om Hockeyn, kvällen är räddadEfter det jag gjort det tunga jobbet med att vattna där jag sådde gräs igår!
Så blev jag riktigt, riktigt hungrig! Det blir bönsallad med couscous och räkor och till det så ska jag kolla på matchen mellan Ryssland VS Sverige, vi har fortfarande chansen att ta oss till kvartsfinal, men då ska det ske ett mirakel, ellé?!
Som handen i handsken! Kul att för första gången få se den på länk.Promenad med nyförvärvet, Seiko Presage "mockingbird", på armen. Svårt att fånga tavlan i det här ljuset, men den är helt magisk i rätt ljus!
Tack! Testade ett par olika läder först men blev för varmt i värmen insåg jagSom handen i handsken! Kul att för första gången få se den på länk.