Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Kreativt, du kan ju klippa fram så visarna står på tio och tioSnart är smörgåskrasse klar. Nästa gång ska jag försöka odla så det ser ut som en klocka.
Lyckas jag skapa något tidlöst så kommer det en bild.Haha! Kreativt, du kan ju klippa fram så visarna står på tio och tio
Var hittar man en sådan där torkanläggning? Den ser ut att kunna användas till all sorts torkning av alla möjliga frukter inför vintern. Jag har aldrig sett den förut. Heter de något speciellt?Riktigt bra pris på ekologiska när jag handlade igår så nu blir det torkade bananer på frukostmüsslin en tid framöver ...
4 gånger härMitt tredje byte av Seiko. SBBN043
Radhusfisk ! //Living the dream!
Kan man röka banan?Riktigt bra pris på ekologiska när jag handlade igår så nu blir det torkade bananer på frukostmüsslin en tid framöver ...
Det kan man säkert... Men jag tvivlar på att det så roligt.Kan man röka banan?
Den sitter riktigt bra på dig vännen!Åka och köpa burgare, nyförvärvet hänger givetvis med!