Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Firar att det kom ett godkänt och fint betyg på kandidatuppsatsen idag och att det kom en ny klocka på posten!
Stort tack @skyseeker!
Väldigt trevlig! Glömt att fråga, men visst är det ett nyförvärv?Ledsen, men jag var bara tvungen att ta en lumebild till på den här. Som en jäkla ficklampa ...
Väldigt trevlig! Glömt att fråga, men visst är det ett nyförvärv?
Grattis, och tack för en trevlig paketöppning!Tack och ja! Ny från AD och kom hem förra lördagen. Missade du min paketöppning?
Över två år sen sist, men nu är det dags ... (paketöppning)
Va? Inte köpt en klocka på över två år? Skandal! :woot: Det är inte så att intresset har avtagit utan snarare att jag har varit rätt nöjd med dom sex jag roterar med en vecka i taget. Visst, jag har varit lite sugen på ett par, Tudor BB GMT t ex (bild från nätet): Den där rätta...klocksnack.se
Nu blev det sådär trångt i datumfönstret igen ...
Den dinkan är KS No.1Snabb frukost innan boarding