• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Trevlig helg !⛱
DDFAAFB1-35CC-470D-AD26-E359734313B3.jpeg

Rengör och smörjer pressen, dammskydd på. Jäkla varmt är de redan. Nu är IAF pressen klar för en arbetsdag. 45 smörjnipplar har jag smörjt
DSC_3450.JPG
DSC_3451.JPG
DSC_3453.JPG
DSC_3447.JPG
DSC_3448.JPG
Det är när man följer ditt liv som man inser vilken genomoduglig människa man är.
Jag slås konstant av tanken ”wow, det där är en verksamhet som hade gått under på mindre än ett dygn med mig vid rodret”.

Det är när man följer ditt liv som man inser vilken genomoduglig människa man är.
Jag slås konstant av tanken ”wow, det där är en verksamhet som hade gått under på mindre än ett dygn med mig vid rodret”.
Tack så mycket, men inte är du oduglig alla bidrar ju på sitt sätt till att landet ska fungera. Jag var inte född teknisk eller mekaniskt, som tur är jag infödd i lantbruket. Skulle vara svårare om man skolat sig på äldre dagar. Första gången man körde traktor var man ju 9 år🤩

Tillbaka
Topp