Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
man måste ju tänka på vätskenivån i hettanEfter tre dagar i rad med sol och bad finns det viss risk för att söndagspilsnern blir två, minst ...
Bill Murray i den rullen alltså! En klassiker som kan ses många gånger!Vi som fortfarande inte har åldern inne och måste slita mån-fre drar Corona-kortet och fyller också på ett nytt glas.
Kan behövas i dessa tider då veckorna och dagarna ser rätt lika ut
Skicka hit lite regn till mig är du goÅska och ösregn, roade mig med att byta kläder på Speedyn.
Friskt och skönt ute nu när det är över, har varit ett par näst intill outhärdliga dagar så det var på sin plats.Skicka hit lite regn till mig är du go
Vad är det du säger nu?Efter besköt vid graven insåg jag att jag inte orkar mer
Styrkekram. Hoppas och tror att de känns bättre så småningom omBara att livet är ohanterligt .
Svårt att se och urskilja nyanser i den digitala världen. Drog ett pm till dig, du får gärna fortsätta kontakten där.Bara att livet är ohanterligt .
Känns som vi är på väg till något normalt läge i livet efter att få se dina inlägg från tunneln igen!Vi är på spåret,
Skönt att höra att du överlevde traktorbastun igår!Har hittat felet varför inte centrumringen till plast ingen får elektrisk puls. Vaggan i botten har ett läckage som ska hålla bordet på plats så datorn känner inte av signalen pga av att de blir fel läge. Hoppas få ihop pressen nu under morgon, ny slang, fyllt i 15 lite olja i bakvagnen på traktorn också
Haha tack ja det kom faktiskt en efterlängtad sjöbris på eftermiddan sen gjorde jag ett litet trevligt korsdrag på dörren på högersidan med hjälp av lite universalgrejerSkönt att höra att du överlevde traktorbastun igår!
Ny dag!Vad är det du säger nuny