• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Fick ett plötsligt infall att baka. Inspirerad av @laketwig.
Rabarber och hallonpaj. Recept är för fegisar. Tror jag känner mig lite som Plura i köket, utan tröja och lite bakis.
B8693DE5-9FBF-4328-A702-FA701BD500C3.jpeg
753FD8BC-E436-488F-BABF-23BCA7C2C0F9.jpeg
7D621019-1834-4531-9D3E-44442EF9A09F.jpeg

Säg inte det. Men även om det är så finns det som är värre.
Har vi inte alla sett förhållanden där båda håller fast vid varandra av rädsla för att den andra skulle få det bättre om man gick skilda vägar. Helt seriöst alltså. Fattar nada varför du har en så otrevlig ton .?Jag besöket graven , utan dina kommentarer . Dina spekulationer om förhållanden är inget jag tar med mig till graven ,Joakim

Armbandsur är så kul! Och nu börjar jag med nästa steg i utvecklingen mot en avancerad klocknörd: byta armband!
Tog armbandet från Seiko SNE530 och placerade det på arvuret Candino Sport 100. Brunt går bra ihop med blått. Kanske behåller det så här. Har ändå funderat på att skaffa ett rostfritt stål armband till Seikon.
Blir att ge sig iväg till urmakarn och fixa nytt batteri till Candinon! Klockan är i minsta laget för min smak men tycker ändå det ser bra ut.
Eller vad tycker ni?

20210620_202925.jpg

Tillbaka
Topp