Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Leta efter någon med tråkig uppsyn och en Panerai på armen och säg hej.Ska semestra helgen på Fotö
![]()
Välkommen upp till midnattssolen!Framme! Kl är 03:30
![]()
![]()
Wow, den där är grymSatt och väntade på fredagstråden tills jag insåg att det är torsdag. Nåja, midsommar och 6 veckor semester stundar!![]()
krya hälsningar från hela KSStrax operation för sonen!
ilfart till sjukhuset i måndags och flyttad till Uppsala akademiska barnsjukhus.
som tur var klarade han skallen, men krossade , ja krossade armbågen.
skateboard nedför en brant backe utan hjälm är INTE att rekommendera..
Hoppas att dom får ihop den hyfsat .. dom säger redan att den inte kommer att bli 100…
att jag inte hann ta på mig klocka innan jag drog hör till ovesäntligheterna…
![]()
Min tvättmaskin har också rasatGår sakta framåt, kommer dock att bli klar med denna sidan idag!
Tidigare var jag och fixade porten på den lokala ICA butiken! Den brukar låsa sig ibland, och då kommer inte långtradarna in så dom kan lasta av sina varor…
![]()
Jösses, det var länge sedan man jobbade halvdag, men det gör jag faktiskt idag!
![]()
![]()
Hmm..och nyss fick jag ett samtal från en hyresgäst att tvättmaskinen givit upp! Så det är bara att kasta sig in i bilen och trycka plattan i botten!
När jag skruvat så har jag ofta tänkt”Jaha, varför har jag inte gjort det här själv förut?”God morgon
Insläpp för mjölkning, mör i kroppen efter skruvande med pressen igår. Fick ihop den och även hann jag köra ihop allt foder som låg. Första gången jag demonterat och monterat en hjul axel.![]()
![]()
![]()
Lycka till på mötet! Du vet vad du ska göra för uppladdning!Då var det dags igen.... Ska bli så förbannat spännande, hoppas det går vägen så jag kan berätta mer
![]()