Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
bra kämpat kompis2542 dagar sedan jag var bakis sist!
Bra jobbat!2542 dagar sedan jag var bakis sist!
strakt gjort, snus är den enda last jag inte gjort mig av med, förutom klockor då.Bra jobbat!
Själv slutade jag snusa för
![]()
sedan.
Stiligt min vän!2542 dagar sedan jag var bakis sist!
Det är verkligen något att vara stolt över!! Bara att fortsätta i samma spår min vän2542 dagar sedan jag var bakis sist!
Grymt!2542 dagar sedan jag var bakis sist!
Bra jobbat! 1460 för min del!Bra jobbat!
![]()
sedan.
behandlar man djur på detta sätt så är jag villig att införa dödsstraff, härligt att ni förbarmar er över henneJust gett Ester lite kattgodis, frugan är iväg och köper mjukmat. Denna tjej har inte haft det lätt, bodde i stan innan. Blev vid ett tillfälle sparkad av några ligister så hon fick en fraktur i käken. Vad finns det för människor egentligen? Som gör så mot oskyldiga djur.
Ester behöver lägga på sig lite i vikt och få det tryggt, hoppas hon kommer trivas här på gården![]()
![]()
![]()
Väldigt trevliga och fortfarande affordable
Just gett Ester lite kattgodis, frugan är iväg och köper mjukmat. Denna tjej har inte haft det lätt, bodde i stan innan. Blev vid ett tillfälle sparkad av några ligister så hon fick en fraktur i käken. Vad finns det för människor egentligen? Som gör så mot oskyldiga djur.
Ester behöver lägga på sig lite i vikt och få det tryggt, hoppas hon kommer trivas här på gården![]()
![]()
![]()
Brukar påminna mig och att jag har planer till jul om jag skulle frestas…Det är verkligen något att vara stolt över!! Bara att fortsätta i samma spår min vän![]()
Jag borde verkligen också växa upp och gör detsamma men jag tror jag kommer dö.Bra jobbat!
![]()
sedan.
Usch, ommålad fasad. Nu när patinan är borta försvann värdet!Vi kämpar på med målandet!
![]()
![]()
![]()
Bara en sida kvar, sedan är jag klar med målandet av grundfärg!
![]()