Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte gå ner å meta lite abborre
![]()
Iga! Hon är grym!Jag ser min landsman i aktion.![]()
![]()
Du talar sanningen, min vän. Hon hade ett svagare spel i RG, och hon kunde ha replikerat framgången från förra året. Hon har redan vunnit juniorslam i gräset. Vi kommer att se hur hon kommer att göra det bland de bästa seniorerna i år.Iga! Hon är grym!![]()
Kvällspromenad till lekplatsen
![]()
Änsålänge är jag väldigt nöjdÄr du nöjd med din Crepas?
Den här gentlemannen Felix 17 år hade en besvärlig uppväxt. Han bodde hos en alkoholist som dog, blev då utslängd och herrelös. Jagad och bortshasad av människor och hundar. Infångad av djurskyddet då han var 5 år. Vem ville ha en sån 5 år gammal vresig hankatt när man åker och skaffar katt?Inflammation i munnen, kraftigt undernärd, vitamin och mineral brist vätskebrist, 1,9kg och tidigare ägare tyckte hon va frisk att hon bara åt lite dåligt. Jaja tjena det är skandal, ännu hemskare är att de är en person i släkten dock ingen jag haft kontakt med då vi aldrig klickat.
Jag begriper inte hur människor kan utsätta djur för detta. Katten har som veterinären sa levt på lånad tid, helt uttömd, att gått med denna smärtan så länge är rent av hemskt.
Hoppas verkligen Ester kommer repa sig här hos oss och få ett liv som en katt förtjänar, du kostade flera tusentals kronor idag min vän men de är det fasen värt för att rädda ett kattliv. Går ju sälja en klocka tex
![]()
![]()
![]()
Vilken fin historia känns väldigt bra i hjärtat att rädda dessa katter som har det svårt. Felix fick det bra, 17 år är ju fantastiskt ser pigg o alert utDen här gentlemannen Felix 17 år hade en besvärlig uppväxt. Han bodde hos en alkoholist som dom dog, blev då utslängd och herrelös. Jagad och bortshasad av människor och hundar. Infångad av djurskyddet då han var 5 år. Vem ville ha en sån 5 år gammal vresig hankatt när man åker och skaffar katt?
Det gjorde vi! Vi köpte honom på djurskyddet för 2000 kr. Han var skygg och strykrädd i början. Rymde ett tag. Men eftersom tiden gått har allt blivit bra, haft honom i 12 år nu. Vilken nallebjörn han är. Tillgiven och gosig. Aldrig vresig. Det enda som inte funkar pga hans trauma är hundar. Men går att lösa.
![]()
![]()
Elände!Känns som allt jävulsskap slår in nu![]()
![]()