Skulle gått på semester nästa vecka men det blir nog jobb då också. Gäller att smida medans järnet är varmt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lugn i brallan nu min gode herre.![]()
Ute och leker med racerbåten!
Snyggt där! Man blir då minst sagt imponerad över dina praktiska skills, om man än hade 1/10 av det så hade jag varit nöjd. Tyvärr föddes jag med tummen mitt i handenYes I did it, eller we did it kanske jag ska säga. Hitta en gammal gjutjärnskil som man hade förr när man bröt sten block den va perfekt![]()
![]()
![]()
Spetsnaz kommer!![]()
Ute och leker med racerbåten!
Rydbergs?Väntar på att Väla ska öppna![]()
Inte syftet med trippen, men klart jag var där inne och klämde när damen inte såg!Rydbergs?
Känns som att vagnen inte vill följa med bilen när man kikar närmare på loggan. Är tanken att man ska backa ekipaget hela vägen?Kör flyttlass! (Bild tagen stillastående)
![]()
![]()
Enda nackdelen, lite trixigt att backa med släp i 100 mil. Men jag kommer lite närmare 10 000 timmar iafKänns som att vagnen inte vill följa med bilen när man kikar närmare på loggan. Är tanken att man ska backa ekipaget hela vägen?![]()