Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett riktigt fint gäng klockor där. Den krämigt vita GS:en fick man ju ha begär påPassade på att tvätta ren kvartstrion innan byte till gummi på tonfisken.
![]()
sbgx319 om du vill jaga upp en. Köpte min från Japan.Ett riktigt fint gäng klockor där. Den krämigt vita GS:en fick man ju ha begär på
Viljan är de inget fel på, men madrassen börjar bli obekväm nusbgx319 om du vill jaga upp en. Köpte min från Japan.
Den blev väldigt frän på gummit! Helt annan vibeTar en bärs i solen innan mat
Semester är ändå inte helt dumt.
![]()
Tack! Tycker kombon blev schyst nu under varma dagar och framförallt riktigt bekvämtDen blev väldigt frän på gummit! Helt annan vibe![]()
Snyggt! Klipper du "flärpen", d.v.s. den kortaste delen av bandet så blir det ännu skönare. "Skicke med" verktyg är sällan av någon bättre kvalitet.Har precis utfört min första installation av ett natoarmband.
![]()
![]()
Det är annorlunda och jag tycker ju att rostfritt stålarmband är snyggare.
Men det är väldigt bekvämt!
![]()
Förstår inte hur jag lyckades med detta.
Är det min oskicklighet eller är det ett skräpverktyg?
Köpte det billigt tillsammans med någon av Seiko Solarklockorna.
![]()
När du funderar på vad du betalade kanske du kan svara självHar precis utfört min första installation av ett natoarmband.
![]()
![]()
Det är annorlunda och jag tycker ju att rostfritt stålarmband är snyggare.
Men det är väldigt bekvämt!
![]()
Förstår inte hur jag lyckades med detta.
Är det min oskicklighet eller är det ett skräpverktyg?
Köpte det billigt tillsammans med någon av Seiko Solarklockorna.
![]()