• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Varit ute en runda helt magisk kväll.

20210704_214333.jpg
20210704_213049.jpg
20210704_213751.jpg

Just mjölkat orosmomentet, satte fast henne i grimma, sen höll henne i näsan medans frun hängde på maskinen. Sen tog jag successivt bort fingrarna sen börja killa henne, det fungerade. Hon kan inte ha kalven hos sig, hon sparkar fruktansvärt hårt o tillåter inte att den diar alls, så kalven fick mjölk i napphink istället. Det blir nog ko av henne förr eller senare. Det gäller att jobba säkert och förebyggande så de inte blir som för farsan igår när han skulle mjölka henne... Han fick rejäla skrapmärken på underarmen
IMG_20210705_085847~2.jpg

Screenshot_20210705-084814.png
DSC_4170.JPG

Senast ändrad:
Just mjölkat orosmomentet, satte fast henne i grimma, sen höll henne i näsan medans frun hängde på maskinen. Sen tog jag successivt bort fingrarna sen börja killa henne, det fungerade. Hon kan inte ha kalven hos sig, hon sparkar fruktansvärt hårt o tillåter inte att den diar alls, så kalven fick mjölk i napphink istället. Det blir nog ko av henne förr eller senare. Det gäller att jobba säkert och förebyggande så de inte blir som förr farsan igår när han skulle mjölka henne...

DSC_4170.JPG
Ser ut att behöva en rejäl sårtvätt....

Just mjölkat orosmomentet, satte fast henne i grimma, sen höll henne i näsan medans frun hängde på maskinen. Sen tog jag successivt bort fingrarna sen börja killa henne, det fungerade. Hon kan inte ha kalven hos sig, hon sparkar fruktansvärt hårt o tillåter inte att den diar alls, så kalven fick mjölk i napphink istället. Det blir nog ko av henne förr eller senare. Det gäller att jobba säkert och förebyggande så de inte blir som förr farsan igår när han skulle mjölka henne...

DSC_4170.JPG
Haha! Vilken min på henne!

Tillbaka
Topp