• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Blev en tur till parken, aldrig varit nöjdare med en klocka älskar hur infattningen ändrar färg beroende på vinkel
44CECBD4-AD13-417C-AB64-A62C32A711CB.jpeg

Bilagor

• 1E0E2FF9-2785-42F3-B4AD-49EB37D58A45.jpeg
    1E0E2FF9-2785-42F3-B4AD-49EB37D58A45.jpeg
    425.6 KB · Visningar: 5
Om ni undrar så blev faktiskt häckfan klippt på höjden idag, men klippet får ligga tills i morgon. Klart svettdrivande jobb ... :banghead:
Häck 2021-07-12.jpg

Istället gick jag in och petade ihop morgondagens skivtips, som hämtas från det absoluta slutet av den omfattande S-hyllan. Inte hört ett ljud från det här tyska gänget sen 2015, men helt nyligen kvicknade dom till i fin form ... ;)
IWC A 2021-07-12 (CD'n).jpg

Måste säga att jag älskar hur du verkligen använder dina klockor, oavsett vad du ska göra! Inte många andra som knappt skulle bry sig om det kommer färgstänk eller liknande på deras Sub😁 Tror du är bästa exemplet på att ”klockor är till för att användas”!
Du tog orden ur munnen på mig 😊. Har velat skriva det till @Affe flertal dagar men har icke blivit av 🤔.

Hatten av för dig @Affe 👊😃.

Tillbaka
Topp