Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bokat tvättid nu i alla fallSer ut att behöva lite rengöring klockan!
Du har all anledning att vara stolt!Här ser ni kor med blanka papper. Fick ett solklart godkännande idag av länstyrelsen. Hon sa att jag var sällsynt med en sådan liten besättning. Härligt när man med stolthet kan visa upp sin fina lilla besättning.![]()
![]()
Ja, det var riktigt roligt att promenera runt i detta fina väder och njuta av gamla minnen. Växte nämligen upp här, från när jag började grundskolan tills jag var närmare 22.Vackert i Karlstad!
Mor och far bodde där på -60 talet. Jag blir alltid så sugen på att flanera runt och njuta av intrycken!
Själv var jag till Sveriges längsta träbro i går (Vikbron i Fränsta) fick batteritorsk i ajfånen så det blev inga bilder!![]()
Och så på med sharkmesh från @Royal Straps, nu är den så dressig & samtidigt brutal som den kan bli!Semesterklockan dök precis upp på posten…
Har varit utan dykarklocka sedan årets SecretSanta, så nu var det äna dags att fylla på lådan igen
![]()