• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

6AC67B70-C435-479E-87FB-7AD8F953AC38.jpeg
E5066A60-78FD-4CC2-BECB-E3997EC91D82.jpeg
Dos 1 avklarad 👌🏻
 
Tack så mycket för dina vänliga ord 🙏😊. Det känns bra i själen att försöka göra något gott för någon annan. Har två killar i två olika kommuner och en tredje på gång i augusti 😊. Kul att du också varit det tidigare 👌 och jag kan inte annat än hålla med att det behövs fler.
Jag minns en person som sa till mig att det är kanske världens mest otacksamma jobb. De nya tankar du kan ge den här personen visar sig aldrig förrän långt senare och då har ny redan avslutat. Med det sagt så tar de in allt du säger och gör, men hjärnan och förståndet behöver tid att bearbeta. Sen kommer förändringen, förhoppningsvis, men då kanske ni inte har kontakt längre.
 
Vi hade också motorstrul, fick göra första inseglingen i hamn utan motor. Motorn går men inte propellern… Idag öppnar marinan.
8FC62B18-76AA-4447-881B-F9E9C0D4CB99.jpeg

Hoppas det löser sig för oss båda!
Ja man blir lite less när man sett fram emot segling och så får man hålla på och betala reparationer och rodda med prylar som inte fungerar..😠
Men det löser sig.😉
Fin båt förresten. Maxi Racer eller?
 
Jag minns en person som sa till mig att det är kanske världens mest otacksamma jobb. De nya tankar du kan ge den här personen visar sig aldrig förrän långt senare och då har ny redan avslutat. Med det sagt så tar de in allt du säger och gör, men hjärnan och förståndet behöver tid att bearbeta. Sen kommer förändringen, förhoppningsvis, men då kanske ni inte har kontakt längre.
Mycket välskrivet och jag instämmer att det absolut inte är någon räkmacka till uppdrag 🙂. Bara processen att skapa tillit och förtroende tar sin tid och är som en berg-och-dalbana till en början. Nu däremot är jag och killarna mer som polare och ingen av dom ser mig som en socsnubbe som de gjorde i början 😊.
 
Tillbaka
Topp