Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omega, alltid så rätt och extra rätt med färgmatchning. Löve it.Katterna pustar ut efter att dammsugningen är avklarad här hemma, ingen favorit för någon…![]()
![]()
Tack för maten!Vi käkar rätt så smarriga varma mackor, som är gjorda med kärlek!
![]()
![]()
![]()
Efter att ha strosat runt här ett tag, så kommer första inlägget!
I väntan på sambon så får man njuta av denna prisvärda skönhet.
Välkommen! Orient är ett rätt populärt märke här. Själv har jag inte haft någon, än.Efter att ha strosat runt här ett tag, så kommer första inlägget!
I väntan på sambon så får man njuta av denna prisvärda skönhet.
Jag minns en person som sa till mig att det är kanske världens mest otacksamma jobb. De nya tankar du kan ge den här personen visar sig aldrig förrän långt senare och då har ny redan avslutat. Med det sagt så tar de in allt du säger och gör, men hjärnan och förståndet behöver tid att bearbeta. Sen kommer förändringen, förhoppningsvis, men då kanske ni inte har kontakt längre.Tack så mycket för dina vänliga ord. Det känns bra i själen att försöka göra något gott för någon annan. Har två killar i två olika kommuner och en tredje på gång i augusti
. Kul att du också varit det tidigare
och jag kan inte annat än hålla med att det behövs fler.
Ja man blir lite less när man sett fram emot segling och så får man hålla på och betala reparationer och rodda med prylar som inte fungerar..Vi hade också motorstrul, fick göra första inseglingen i hamn utan motor. Motorn går men inte propellern… Idag öppnar marinan.![]()
Hoppas det löser sig för oss båda!
Mycket välskrivet och jag instämmer att det absolut inte är någon räkmacka till uppdragJag minns en person som sa till mig att det är kanske världens mest otacksamma jobb. De nya tankar du kan ge den här personen visar sig aldrig förrän långt senare och då har ny redan avslutat. Med det sagt så tar de in allt du säger och gör, men hjärnan och förståndet behöver tid att bearbeta. Sen kommer förändringen, förhoppningsvis, men då kanske ni inte har kontakt längre.