cycleMagnus
Silver
Vad är det som händer på börsen??!
På semestern
På semestern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är jättefin den där. Jag rekommenderade den till en arbetskamrat som inte riktigt visste vad hon ville ha och det blev väldigt lyckat.En inställd segeltur är också en segeltur (?).![]()
Aja, reservdelar till propellern är beställd.
En underbar travestering på Lundell.En inställd segeltur är också en segeltur (?).![]()
Aja, reservdelar till propellern är beställd.
Avnjuter min första Tissot
Snygg!Avnjuter min första Tissot
![]()
Tack
Snart dags för avfärd från @Affe land.
Stjäl lite vatten först!
Efter 15 år med husbil har man lärt sig!![]()
Härligt! Den är jag med på, men avslöjar naturligtvis inget.Slår på stort i morgondagens skivtips med två album från samma artist. Dom står på S-hyllan men hade dom gjorts idag hade dom hamnat på Y-hyllan. Den här artisten var under ett antal år klassad som ett terroristhot av USA och var under den tiden förbjuden att komma in i landet.
![]()
Gävlesonen?Slår på stort i morgondagens skivtips med två album från samma artist. Dom står på S-hyllan men hade dom gjorts idag hade dom hamnat på Y-hyllan. Den här artisten var under ett antal år klassad som ett terroristhot av USA och var under den tiden förbjuden att komma in i landet.
![]()
Hur sören vet du det, det där är ju ingen kronograf?Det tog 2,5 timmar från horisonten (Kattegatt) till nära vatten (Öresund/Helsingborg).![]()
![]()
Det tog 2,5 timmar från horisonten (Kattegatt) till nära vatten (Öresund/Helsingborg).![]()
![]()
Nope..., såg det med blotta ögat! Med kikare så kunde jag nog lagt på minst en timme.Du såg alltså skeppet i 2,5 timmar! Hade du kikare?