Fixar en gammal PC åt en vän ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gsm pilen visar Nya ZeelandPå fredag får man vara lite galen, vridningen 12 timmar framåt..
![]()
Den köpte En TS av mig. Stonehard!![]()
idag har jag på mig nyförvärvet. är duktigt nöjd. klart över förväntningarna
Beundrar mina nyinköpta sandaler......![]()
Får omkring på Ikea och blir irriterad på alla jävla muppar som går i snigelfart i bredd. Snart rappar jag till nån jävel med skohornet
Får omkring på Ikea och blir irriterad på alla jävla muppar som går i snigelfart i bredd. Snart rappar jag till nån jävel med skohornet
![]()
Jag beundrar din DD istället. RM är fina men vilken modell är det där?
Den är sååååååå schysst den där Dr Uffe min vän!
AbsolutDen köpte En TS av mig. Stonehard!
Tack för det!
Det är den här modellen.
![]()
Man tackarVar har du gjort av din? Af Sjodahl Ligger den och sover sött i lådan som vanligt?
Tycker man får skylla sig själv om man är på Ikea en lördag.![]()
Ja det gör den, den är fortfarande en favvo, men får mindre handledstid pga andra klockor för tillfället!
Klar sen ett tag tillbaka och sitter nyduschad i kökets värme med en stor kopp kaffeLycka till!
Leker med teleobjektiv![]()
Ok! Själv kör jag Comfort Craftsman![]()