• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

image.jpg

Underbar, känner du dig nöjd?, är den roligare än dina gamla tillsammans? Det var ju en hel del fina bitar som fick lämna...

Ja jag är jättenöjd men det händer allt att man tänker tillbaka och undrar varför man aldrig blir nöjd och ständigt har ett sug efter något nytt. Min känsla är att min 5990 kommer att få stanna länge. Enda anledningen till att sälja den skulle vara att köpa något annat inom PP. Visst hade man kunnat behålla Aquanauten och köpt en Nautilius 5711 men att sitta på två instegsmodeller....nja. ;) Börjar dock känna ett litet sug att beställa en 5711 nu. :)

Ja jag är jättenöjd men det händer allt att man tänker tillbaka och undrar varför man aldrig blir nöjd och ständigt har ett sug efter något nytt. Min känsla är att min 5990 kommer att få stanna länge. Enda anledningen till att sälja den skulle vara att köpa något annat inom PP. Visst hade man kunnat behålla Aquanauten och köpt en Nautilius 5711 men att sitta på två instegsmodeller....nja. ;) Börjar dock känna ett litet sug att beställa en 5711 nu. :)

Haha...du är sjuk mannen, sjuk!, hör du det :D;):p!

Tillbaka
Topp