Spanar på minibisonar![]()
![]()
![]()
Och konstaterar att vi fick rätt stora grannar
![]()
Jag måste säga att ni har ett ganska coolt ekipage med en påhängsvagn på Saab 900an! Har ni blivit igenkända av andra klocksnackare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spanar på minibisonar![]()
![]()
![]()
![]()
DammsugareKuken sa Nissestr
! Skulle dra på Gasolen och såg till min skräck detta. Ajaj. Någon med husmorstips att ta bort? Innebandy-boll storlek på aset.![]()
Blir en tur till blocks istället för att handla grejjor att göra Pizza
Härligt ljus i den bilden!Hösten är på väg
![]()
Jag vet inte om den får plats i håletDammsugare
Killmaster såklart, du hör ju på namnet.Kuken sa Nissestr
! Skulle dra på Gasolen och såg till min skräck detta. Ajaj. Någon med husmorstips att ta bort? Innebandy-boll storlek på aset.![]()
Blir en tur till blocks istället för att handla grejjor att göra Pizza
Synd. Jag hade en arbetskollega som hade en stor getingbyla på sommastugan. Han satt sig på en stol med dammsugaren. Tog dom en och en och till slut fanns ingen geting kvar.Jag vet inte om den får plats i hålet![]()
Gigantisk takboxJag måste säga att ni har ett ganska coolt ekipage med en påhängsvagn på Saab 900an! Har ni blivit igenkända av andra klocksnackare?
Haha!Spanar på minibisonar![]()
![]()
![]()
![]()
Vad bra att den rosa leksaken har fyra likadanna hörnändar. Just sayin’……..Dagens skörd av hundleksaker utsläpade på tomten. Samma visa varje kväll ...
![]()