Känner lite på min tredje 21xx. (Blå)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
klart den ska stanna!1 mils löpning avklarad med G-Shocken! Sprungit och funderat om jag verkligen ska släppa Ploppen eller om jag måste dra tillbaka annonsen
One fucking zero to @Nissestr the wasp destroyer, fueled by Klocksnack.seKuken sa Nissestr! Skulle dra på Gasolen och såg till min skräck detta. Ajaj. Någon med husmorstips att ta bort? Innebandy-boll storlek på aset.
Blir en tur till blocks istället för att handla grejjor att göra Pizza
Dammsugare - funkar alltid.Kuken sa Nissestr! Skulle dra på Gasolen och såg till min skräck detta. Ajaj. Någon med husmorstips att ta bort? Innebandy-boll storlek på aset.
Blir en tur till blocks istället för att handla grejjor att göra Pizza
Haha, innan jag såg bilderna på tidningarna trodde jag du hittat en Rolex bland gömmornaBluesyn jag och äldsta grabben spanar in fynden från gårdagens förrådsrensning
Samlade redan som 10 åring på grejer men trodde ärligt att serietidningarna hade rykt i någon flytt.
En full flyttkartong med allt coolt från 80- talet
Bluesyn jag och äldsta grabben spanar in fynden från gårdagens förrådsrensning
Samlade redan som 10 åring på grejer men trodde ärligt att serietidningarna hade rykt i någon flytt.
En full flyttkartong med allt coolt från 80- talet
Grymt snygg! Kan Du referensnr?Väntar på att kaffet ska bli klart
Vad kul att du tycker detGrymt snygg! Kan Du referensnr?
Har packat upp fina lilla älskade Klasse !
Hej KLASSE! Hoppas du har det bra där du är. Och att hjärtat ditt är nytt och fräscht och du skuttar omkring som du gjorde innan du blev hjärtsjuk!
R.I.P Fan Klasse, du var sådan glädjespridare, saknar dig som satan…
Det hade varit något detHaha, innan jag såg bilderna på tidningarna trodde jag du hittat en Rolex bland gömmorna
Vilka färger har du haft och vilken har känts bästKänner lite på min tredje 21xx. (Blå)
Såg denna på Instagram med info om ref osvNoterar att Mondo bär Seamaster...