• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Nytillskott och fredagsmys! 🙏
1628239081.jpeg

Mitt liv är allt annat än glamoröst i inväntande av fastighetsskötaren . När jag kom hem i går och tänkte att det här blir en trevlig helg!, döm om min förvåning när bägge handfaten i köket var fyllda med äckel vatten!! Jag fick ta en kastrull och häll ut i toaletten . Stanken ! Jag bor i en äldre fastighet i Vasastan. Fastighetsägaren tyckte att jag kan ta in på hotell. Då hade jag redan hållt med mina kastruller så länge , att lukten satt i mig. Håll tummarna för att det löser sig!
5C1474C8-F95C-4983-AAB5-B946EFBA4180.jpeg

Så sitter man där i soffan igen och väntar på att espressomaskinens kvarn ska få börja skrika.
Men känner jag fru och dotter rätt så har de inga planer på att vakna närmsta timmarna och med deras morgonhumör skulle jag inte bli förvånad om de satte en sax i fontanellen på mig om jag väckte dem till följd av mitt kaffebegär.
Man vet när man står lägst i rang.
DF9454E7-A521-41D4-93ED-50D8B12D9EC9.jpeg

Tillbaka
Topp