Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar färgmatchning. Denimblå jeans och tavla samt Saturnus som matchar den gula sömmen.Fotar ett av damens vintage-ur under balkongens tak då då ett av väldigt få regn i sommar strilar ner denna semester-måndag....
Bandet gör sig riktigt riktigt bra till fransosen.Nytt band behöver fotograferas noga
Haha, tack för att du gillar det!Underbar färgmatchning. Denimblå jeans och tavla samt Saturnus som matchar den gula sömmen.
Tack! Tycker det blev riktigt bra, har inte helt kommit överens m originallänken så jag blev riktigt nöjd m detta.Bandet gör sig riktigt riktigt bra till fransosen.
Här skulle det vara rena monsunregnet i dag, återkommer med bilder på uppsprucket molntäcke!Gått genom tråden igår…. Otroligt många regn och grått bakgrundsbilder…. Hoppas på bättre väder idag…. Hälsningar från Göttttttttteborg
Vilken liten läckerbit!Då var vi igång igen! Peppar måndag och kör guldklocka
Badbart?Sudersand
Definitionsfråga! Jag föredrar vattentemp över 25 grader, svärfar sa att det var kallare idag här än i Slite, så kanske runt 20 eller under?Badbart?
Eller hur!Vilken liten läckerbit!
Gillar nog Cartier mer än jag vill erkänna!