Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är hobbyn mysig. Du har hunnit med mycket på kort tid!Sitter med min nya klocka jag hämtade ut idag. Spinnaker Croft mid sized ELEMENTAL.
Detta är min 6e automat och 1a dykarautomat. Tanken är att jag med denna klocka ska sätta stopp för klockköp för resten av året.
Det finns iofs en till G-shock som lockar samt en Certina. Samt en till Tissot. För att inte tala om nån Vostok som lockar...
Oddsen att jag ska lyckas hålla mig resten av året är väl inte de allra bästa...
![]()
Visst är hobbyn mysig. Du har hunnit med mycket på kort tid!
Jo du... köpa EN Vostok. Lika sannolikt som att en alkoholist tar ETT glas vin i buffén vid all inclusive . Doppar du tårna i ryssträsket är du fast. Men det är ett angenämt sätt att vara fast å andra sidan.Sitter med min nya klocka jag hämtade ut idag. Spinnaker Croft mid sized ELEMENTAL.
Detta är min 6e automat och 1a dykarautomat. Tanken är att jag med denna klocka ska sätta stopp för klockköp för resten av året.
Det finns iofs en till G-shock som lockar samt en Certina. Samt en till Tissot. För att inte tala om nån Vostok som lockar...
Oddsen att jag ska lyckas hålla mig resten av året är väl inte de allra bästa...
![]()
Jo du... köpa EN Vostok. Lika sannolikt som att en alkoholist tar ETT glas vin i buffén vid all inclusive . Doppar du tårna i ryssträsket är du fast. Men det är ett angenämt sätt att vara fast å andra sidan.![]()