Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur går det med Tudor planerna? Krons hade ett par blå på länk inne i veckanJag lämnade inte ADn med en ny klocka igår som jag hade hoppats men lite lördagslektyr iaf.
![]()
Haha vi får se! Jag har haft en blå så är mer sugen på en svart denna gång isf.Hur går det med Tudor planerna? Krons hade ett par blå på länk inne i veckan![]()
Sweet 45 mntsDags för kvalitetstid innan kvällens fotboll![]()
Svart-blå-svart allt leder till fördärv oavsett färg. Sålde min blå till avsaknad för den svarta och är nu sugen på att komplettera med en blå……….Haha vi får se! Jag har haft en blå så är mer sugen på en svart denna gång isf.![]()
Det är alltid bättre att köpa en av varje, alltid!Svart-blå-svart allt leder till fördärv oavsett färg. Sålde min blå till avsaknad för den svarta och är nu sugen på att komplettera med en blå……….Så lika bra att helgardera dig och köpa den svarta nu
![]()
Har varit på Byggmax och köpt mig en ny snickarpenna! Då jag tydligen slukade bort min andra igår!
![]()
![]()
![]()
Har varit på Byggmax och köpt mig en ny snickarpenna! Då jag tydligen slukade bort min andra igår!
![]()
![]()
![]()