• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Camo storstad.JPG

Smälter in i storstadsdjungeln... ;)

Jag såg att någon i tråden hade skaffat en X series Ciga design. Det är något särskilt med dessa billiga skeletoniserade klockor.

Min är den (än) billigare modellen. Som dessutom ser ut lite som en Apple watch, vilket jag ser som ett statement i sig. På hipster-läder känner jag mig precis så anti som borde vara extremt trendigt! Synd att jag sitter ensam i bilen och ingen ser mig...
IMG_20210821_173406.jpg

Lagar kommande veckans matlådor och lyssnar på MARILLION som jag var och hämtade hos postombudet idag!

E5DF13DD-D660-4EC9-AF10-BBC003C87E3C.jpeg

Riktigt bra skit, första gången jag lyssnar på denna grupp, klickade hem denna från TRATTEN tidigare i veckan! Var råsyntare i ungdomsåren, på äldre dar så har jag blivit bred i min musiksmak, Hmm...satan i gatan var man har missat mycket bra musik!

C79F3FE6-6F84-4811-AFCF-E476C87D170B.jpeg

506CC21C-DED7-4620-AD6A-E2AFBA5A73CB.jpeg

Senast ändrad:
Lagar kommande veckans matlådor och lyssnar på MARILLION som jag var och hämtade hos postombudet idag!

E5DF13DD-D660-4EC9-AF10-BBC003C87E3C.jpeg

Riktigt bra skit, första gången jag lyssnar på denna grupp, klickade hem denna från TRATTEN tidigare i veckan! Var råsyntare i ungdomsåren, på äldre dar så har jag blivit bred i min musiksmak, Hmm...satan i gatan var man har missat mycket bra musik!

506CC21C-DED7-4620-AD6A-E2AFBA5A73CB.jpeg
Misplaced Childhood var min absoluta favoritskiva under några år i tonåren. Håller fortfarande riktigt bra. Även om det idag är svårt att höra bort Genesis-influenserna jag inte kände till som tonåring 😊

Beat Box Master Tracks och Max Mix under i skivhögen, inte illa :cool:

Tillbaka
Topp