Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy, lider verkligen med dig!Bävar redan nu inför morgondagen när klockan ringer 05:50 för att jag ska ta mig till sadisten…
Tack broderFy, lider verkligen med dig!
Välkommen till JönköpingFörsöker få mig en uppfattning om ungefär var jag ska vara till uppropet imorgon
Snälla, säg att du skojar...eller att du bor ovan polcirkeln-skrapa bilrutan i augusti är knas.Åhåååå inte redan, det är ju bara 23 Augusti!
Idag kommer en av våra chefer hit! Lika bra och snygga till kontoret innan
Känns väldigt tidigt att skrapa rutan i augusti, men jämfört med orkanen Henri så är det kanske ett ickeproblemÅhåååå inte redan, det är ju bara 23 Augusti!
Idag kommer en av våra chefer hit! Lika bra och snygga till kontoret innan
Cool den där Doxan kommer att matcha höstens färger☺
Snälla, säg att du skojar...eller att du bor ovan polcirkeln-skrapa bilrutan i augusti är knas.
Känns väldigt tidigt att skrapa rutan i augusti, men jämfört med orkanen Henri så är det kanske ett ickeproblem