Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så kallad ”Netflix & chill (-ed öl)”Idag har jag köpt och satt ihop alla möbler till nya lägenheten!
Nu är jag värd lite Netflix och öl
Kul att se att du hänger kvar med Pelagosen. Vilken är favoriten nudå? Är det BB58 eller Pelagos?Gör ”Fattiga riddare” till kidsen
Tja! Jag gillade BB58’an skarpt, men Pelagos är nog strået vassare, känns rejälare och skönare finish på den. Skön att ha på sig och fin färgkombo med urtavlan mot titanet. Riktigt nöjd med den.Kul att se att du hänger kvar med Pelagosen. Vilken är favoriten nudå? Är det BB58 eller Pelagos?
Kul att höra! Pelagosen är grymt fin med den matta finishenTja! Jag gillade BB58’an skarpt, men Pelagos är nog strået vassare, känns rejälare och skönare finish på den. Skön att ha på sig och fin färgkombo med urtavlan mot titanet. Riktigt nöjd med den.
Slappar
Tack!Snyggt foto. Fin komposition. Inspirerande.
tar mig en kopp....
Det slog mig att det är 20 år sedan 9/11 idag.
Kommer ihåg exakt vad jag gjorde den dagen. Satt som konsult på OKQ8s högkvarter på Ynglingagatan och jobbade med utveckling av deras kundportal. Helt plötsligt började allt gå väldigt trögt, man kom inte inte på några sajter längre. Sen kom en uppdatering om att ett flygplan kraschat vid World Trade Center.
"Det är nog bara nån Cessna" sa vi till varandra och jobbade vidare.