• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Hører på gammel musikk for å ta en pause fra listepop som tyter ut i alle andre kanaler.

BC202D75-0C0F-454A-B81A-9861D2573147.jpeg

Senast ändrad:
Blir att käka kvällsmat själv idag också!

59F3091C-1909-42E5-B3FC-BF2FC4848DFF.jpeg
F4B4EAE1-AC2B-449C-A5B5-0A380CA63EE3.jpeg

Och så blir det att fortsätta att kolla på Rick AND Marty på HBO. Haha…så jäkla underhållande, t.o.m Los Tantos diggar det 😂

39CA957B-8133-44A7-91FE-A69814A4413A.jpeg

Ja en sak har jag ju fått klart för mig vid det här laget: om du av någon anledning skulle förlora jobbet som fastighetsskötare så kan du lätt få jobb som kock eller kallskänka. Eller öppna egen restaurang!

Jag väntade på att någon skulle kommentera det. Jag upptäckte att den var urskruvad nån timma efter mitt inlägg. Jag var tvungen att titta tillbaka på bilden för att se ifall den var urskruvad redan då och jovisst, så var det ju. Märkligt hur lätt det är att missa. Jag tittade ju uppenbarligen på klockan när jag fotade utan att reflektera över kronan. 🥳

Tillbaka
Topp