Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ExaktSöker jobb, typiskt att man tog examen precis när byggbranschen går åt skogen.
Byter ut den bästa länken mot två olika band... typiskt igenGörerFinn ett fel.
Det heter faktiskt ingetgör.Byter ut den bästa länken mot två olika band... typiskt igenGörer
Blir att käka kvällsmat själv idag också!
Och så blir det att fortsätta att kolla på Rick AND Marty på HBO. Haha…så jäkla underhållande, t.o.m Los Tantos diggar det
För generöst! Men behåll det du! Jag tänkte det kanske var nåt märke som hade fler färger och sådär. Tänkte jag ville ha en lite annan färgnyans men samma stil .Omärkt tyvärr. Har haft den i några år nu minns inte riktigt vart ifrån, sugen? Kan posta den till dig så får du köra på din 556
KronanDags att plocka undan fredagstacoresterna här.
Ändå skönt att vara i fas med lite rutiner igen efter en makalös sommar.
Hade sovmorgon idag efter nattrännande i skogen. Klockan är ju redan lunch så hoppar över gröten och kör med hamburgare direkt.
Jag väntade på att någon skulle kommentera det. Jag upptäckte att den var urskruvad nån timma efter mitt inlägg. Jag var tvungen att titta tillbaka på bilden för att se ifall den var urskruvad redan då och jovisst, så var det ju. Märkligt hur lätt det är att missa. Jag tittade ju uppenbarligen på klockan när jag fotade utan att reflektera över kronan.