Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haa! Den lilla godingen har fått ny ägare jag gillade den helskarpt (och gör fortfarande)Men, vad är detta? Kvartsomega?! Ibland blir det oväntade bytesaffärer (Skorna är även nya för dagen)
Den är riktigt skön! Vet du vad det är för ref. och vad det ska vara för originallänk?Haa! Den lilla godingen har fått ny ägare jag gillade den helskarpt (och gör fortfarande)
Ser riktigt bra ut Jonas!Men, vad är detta? Kvartsomega?! Ibland blir det oväntade bytesaffärer (Skorna är även nya för dagen)
Hoppas på det! På tal om högtickande, denna är ju ljudlös i jämförelseSer riktigt bra ut Jonas!
Snart har jag något högtickande på handleden igen fingers crossed för fredag!
Hehe, jag tänkte på den inkommande, den tickar på frisktHoppas på det! På tal om högtickande, denna är ju ljudlös i jämförelse
Bif en dump från Gripenbro där jag köpte denDen är riktigt skön! Vet du vad det är för ref. och vad det ska vara för originallänk?
Är det vad som är kvar på klockkontot?
Fick samma när jag tog lönen minus klockutsvävningar. Har dechiffrerat det som: "finns i sjön"Försöker tyda miniräknaren!! Vad f-n står där??
2 gamla godingar!Har packat upp och monterat årets hjulklapp, ett lyftbord till MC:n.
Du såg Dakotan i bakgrunden.2 gamla godingar!
Glöm ej hyrbil,svårt i USA att klara sig utan!Kollar på flyg + hotell till Miami, sugen på Ultra music festival..
Sitter på en liten ö å äter frulle på stranden