Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så härligt att kunna känna så, jag är absolut inte något avundsjuk alls Får inte riktigt samma känsla av att vara ute i Sverige just nu…Nyäten sitter vi nu på balkongen för att "svalka" oss... Så jädrans varmt
Helt ärligt saknar jag "värmen" eller kanske man ska säga kylan från Sverige haha...Så härligt att kunna känna så, jag är absolut inte något avundsjuk alls Får inte riktigt samma känsla av att vara ute i Sverige just nu…
Snarare kylan Men det är väl alltid så, gräset är alltid grönare på andra sidan. Oavsett om det gäller väder och klimat eller klockorHelt ärligt saknar jag "värmen" eller kanske man ska säga kylan från Sverige haha...
Nästa gång min vän!Men för tusan. Jag stod ju nedan för det där huset i 1,5 timmar igår och huttrade medan dottern spelade innebandy.
Vi kunde ju ha snackat Reversos och Pannor över en pizza.
Tycker att du skall lämna tillbaka den om du inte trivs med den.Osäker om tank är min grej, gillar utseendet som de har men inte på min egen handled känns det som =/
På tvn är det Djupet som killarna ser till kvällsfikat!