Feo
Basic
Vilken fantastisk klocka!Kvällsklocka vindlande ritual.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken fantastisk klocka!Kvällsklocka vindlande ritual.![]()
Det var dags men jag hade servat den hur som. Tänker använda den på riktigt så jag vill vara 100 på funktion och täthet. 8v var det sagt och det har gått drygt 2. Har lämnat den till en lokal förmåga med Omegaauktorisation.Det blev raka vägen på service alltså?Hoppas det går fort, min Pre Bond har varit iväg i 6 veckor hos Omega…
Gilla det? Jag kommer att fästa det med ett äldre, mer framgångsrikt foto.Vilken fantastisk klocka!
Otroligt fin, önskar så att jag hade en Lange i samlingen...Gilla det? Jag kommer att fästa det med ett äldre, mer framgångsrikt foto.![]()
![]()
Bakdelen är inte heller dålig.Otroligt fin, önskar så att jag hade en Lange i samlingen...![]()
Klokt. Varje sparad krona är ytterligare en krona till dinkorÅter efter att ha lämnat in min frus 10 år gamla V50 för diverse fix, inklusive nya sommardäck. Inte gratis men i alla fall ett par tusenlappar billigare än Volvos offert ...
![]()