Står och väntar på att lunchbeställningen ska bli klar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skorna matchar inte klockan helt känner jagStår och väntar på att lunchbeställningen ska bli klar.![]()
Haha, nej verkligen inte. Men finns ingen bättre och bekvämare ”hemma-klocka” än en Tank på läder. Och orkade ej byta kläder (och tydligen inte knyta skosnörena) för en under tvåminuters promenad till lokala thaihaket.Skorna matchar inte klockan helt känner jag![]()
Matchning är överksattatSkorna matchar inte klockan helt känner jag![]()
Hehe, helt okej ändåHaha, nej verkligen inte. Men finns ingen bättre och bekvämare ”hemma-klocka” än en Tank på läder. Och orkade ej byta kläder (och tydligen inte knyta skosnörena) för en under tvåminuters promenad till lokala thaihaket.
Bilden togs av min dotter från baksätet. Jag fotar inte när jag kör bil - gör du?Den bilden lär alla åklagare gilla. Skulle tro att körkortet ryker. Självmål.![]()
Min far dog när mötande bil "av oförklarlig anledning kom över på fel körbana"Bilden togs av min dotter från baksätet. Jag fotar inte när jag kör bil - gör du?
Riktigt häftig! Vilket årtal är den ifrån?Vi skrivbordsdyker på kontoret idag….
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser dirty ut också!Vi tar oss en dry
![]()
haha krispigt!Watch spotting, första avsnittet av kultserien Miami Vice bär polischefen Rodriguez en Nautilus 3800, ser det ut som..
![]()
Två välbalanserade grejer!Kylslagen hundpromenad nyss så tur att det blev en liten torsdagskväll igen ...
![]()
Det beklagar jag. Tro mig, vi är helt överens i denna fråga.Min far dog när mötande bil "av oförklarlig anledning kom över på fel körbana"
Tack.Det beklagar jag. Tro mig, vi är helt överens i denna fråga.