Ja området här är nytt så nyinflyttad hit men inte ny till kommunenRåkar du vara relativt nyinflyttad? misstänker att vi är (nästan) grannar![]()
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja området här är nytt så nyinflyttad hit men inte ny till kommunenRåkar du vara relativt nyinflyttad? misstänker att vi är (nästan) grannar![]()
Rev-battle då med @M.B.![]()
Helt rätt - fick ditt email och svaratVarför inte, då har jag åtminstone lite nyttja av bilen ifall tingsrätten bestämmer att jag ändå ska bli av med körkortet
Skämt åsido, nu när jag gjorde 1+1 så tror jag även att vi träffade förut @Nurburgking
Hoppas att du fick mitt email, annars gjorde jag bort mig rejält![]()
+1 på den.Trodde felet var Volvofälgar till en BMW![]()
Samma har.....men en mer allman fraga.Trodde felet var Volvofälgar till en BMW![]()
Jag antar svaret var till mig. Tack!Autodoc är en e-handel för delar, standarden på de kedjor du nämner är väldigt ojämn. Om du vill berätta var i landet det handlar om kan du säkert få ett bra tips av någon med lokal kännedom.
Hahaha som min”Jag vet att du inte är så intresserad, men jag tycker det blev helt ok med vinterdäck ändå.”
Fru: ”Mmhm, jag har inte sett någon skillnad.”
![]()
![]()
Den lilla skillnaden spelar ingen roll. Dom du kikat på blir nån millimeter högre profil bara.Bilkunniga. Jag behöver nya fälgar + däck och har hittat ett beg. par som ser bra ut. Original sitter det 205/55R16 på bilen, och hjulen jag kikat på är 205/60R16. Dvs något större. Kommer jag stöta på patrull?
Den svedHahaha som min
vi såg en exakt likadan ID3 som min ”vilka fula fälgar” dem är likadana som på min ”jaha”![]()
Jag har gett upp för längesedan…Den sved![]()
Kan det vara en Toyota eller mojligtvis en Nissan?Ny pickup hämtad.
![]()
Kan det vara en Toyota eller mojligtvis en Nissan?
Da har du truck resten av ditt liv.Hilux, kommer mer bilder imorgon efter montering av div extra utrustning.
Stämmer, blev 2.8/aut denna gången, haft 2.4/man i fem år nu.Da har du truck resten av ditt liv.
Hur man kor sonder en sadan tror jag ingen vet. De bara gar och gar och gar....Ser aven ut som om du har en dieselmaskin,gissningsvis D4D 2.8?
Varför inte en Rivian? Ja, jag skojar.Gammal och ny.
![]()
![]()
Så mycket snyggare med 1,5 hytt! Vad pågår i skärmkanterna?Gammal och ny.
![]()
![]()
Menar du "Handtaget"? Förmodligen nån japan som tyckte det var snyggtSå mycket snyggare med 1,5 hytt! Vad pågår i skärmkanterna?
Precis, ingen funktion alltså?Menar du "Handtaget"? Förmodligen nån japan som tyckte det var snyggt![]()