Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag o min kära speedmaster kollar på en av dem värsta spamm attacken i manna minne på KS?
Nu, är jag väll ingen paragrafryttare, men när man i princip skriver exakt samma sak i 17st trådar inom loppet av 5 minuter så börjar man ju undra...
*host* "Recensioner & köpguider" *host*...
Han måste typ ha världsrekord i att läsa snabbt om man ser när han postat i trådarnaJag o min kära speedmaster kollar på en av dem värsta spamm attacken i manna minne på KS?
Nu, är jag väll ingen paragrafryttare, men när man i princip skriver exakt samma sak i 17st trådar inom loppet av 5 minuter så börjar man ju undra...
Ser du inte skillnaden?Funderar över hur inredaren tänkte här?!
Sen jävla kväll i ritsalen, när jag egentligen vill stå i baren på våningen under. Men allt löser sig snart och jag är ledig imorgon så vi ses på V!
(Penna för skala)
Ett riktigt impulsköp. Var ute efter power design project kronografen, hittade en leverantör och när det vankades köp så visade det sig att de inte uppdaterat hemsidan.. Sökte på urverket och hitta denna. Nästan lika bra!Snygg seiko passar perffa juh
Vi som inte jobbar på fredagar dricker Whisky. Jag vet, med den här klockan borde det vara vodka från en flaska med ett vikingaskepp på, men Whisky är godare. TGIT på er bröder och systrar!
Bästa whiskyglasen! Fyndade samma på myrornas (om det är iittala), synd att man saknar dryck...
Fack you!Men allt löser sig snart och jag är ledig imorgon så vi ses på V!
Jag o min kära speedmaster kollar på en av dem värsta spamm attacken i manna minne på KS?
Ett riktigt impulsköp. Var ute efter power design project kronografen, hittade en leverantör och när det vankades köp så visade det sig att de inte uppdaterat hemsidan.. Sökte på urverket och hitta denna. Nästan lika bra!
Kan inte mods göra något åt sånt?Ibland undrar jag fan om det verkligen är vuxna människor som skriver på forumet... Helt otroligt...
Sen jävla kväll i ritsalen, när jag egentligen vill stå i baren på våningen under. Men allt löser sig snart och jag är ledig imorgon så vi ses på V!
(Penna för skala)
Men Gud i London! Bra spottat, så himla onödigt och oseriöst. På vissa forum blir man väl bannad för sån speedposting