• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Hittade 2 KS almanackor i brevlådan idag, trevligt att man får representera Juni-2015!

Edit: ett fint arbete som går till en fin sak Onelund Rockenfeller och Sandkvist:)

Alltid kul med lite cred då det har tagit ganska mycket tid i anspråk

Oh, det gick snabbt! :p bra jobbat Onelund !

Jagade på tryckeriet rätt duktigt ;) Förstörde sedan nästan en hel dag då jag envisades att skriva adresserna för hand o_O Men jag pallade inte fara och köpa etiketter till skrivaren. Hoppas posten har bra kryptologer då jag skriver sämre än en läkare.
För att vara ett förstagångsprojekt tycker jag det fallit bra ut, finns dock förbättringar till nästa år men det lugnar vi oss med för tillfället.

För att hålla oss till topic så har jag idag.
XTg0Pp5.jpg

För att sedan ägna 45minuter i grumligt vatten letandes efter en tappad propeller.
Kraftig overkill på gasen hade jag också, lyxigt med trimix på dessa djup haha
ht3otq5.jpg

Vi gråter ut tillsammans inför hennes resa men är överens om att gå skilda vägar är det enda rätta. Hon var för fin för mig helt enkelt och det blev för komplicerat när jag ville göra allt med henne såsom basta, bada och mecka bil.

Hon är snart på väg till en ny kärlek och önskar henne det bästa trots allt.

0755a71f25d41bd48bb5763512a7f3bd.jpg

På väg hem från julfesten på firman,saknar min klocka som jag lämnade ifrån mig tidigare idag.sjunger en sorglig blues version... Ain't no sunshine while she's gone...och traskar hem i hällregn [emoji30] [emoji32]

På väg hem från julfesten på firman,saknar min klocka som jag lämnade ifrån mig tidigare idag.sjunger en sorglig blues version... Ain't no sunshine while she's gone...och traskar hem i hällregnet [emoji30] [emoji32]

Dubbelpost, tapatalk suger ibland

Botulf, väntar på bussen hem. Skön variation på att gå/åka bil hem! Annars har det varit en rätt blandad kväll med mycket Fifa och lite hemmagjord porr på teven(?). Jaja, fredag och korvfest..
DSC_0515.JPG

Tillbaka
Topp