Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jag vet inte varför....men jag vill spela biljard varje gång jag ser den klockan
Daytona, blir lite mkt samma annars?
Försöker lista ut om en BLNR eller Daytona ska komplettera min Hulk
Helt klart Daytona, bara kvar för dig att bestämma färg på urtavlan.Försöker lista ut om en BLNR eller Daytona ska komplettera min Hulk
Tycker det sr ut att fattas två viktiga skruvar.
Håller fortfarande på med de förbannade möblerna kolla mängden av detaljer jag dör
Kommer till Kil 21:e men vet inte om det finns tid för GTG, tar med Daytonan för säkerhets skull.Gillar samma, men har inte provat Daytona på handleden ännu...
Flott klocka helt enkelt.Djävlar va flottigt glaset är
Kommer till Kil 21:e men vet inte om det finns tid för GTG, tar med Daytonan för säkerhets skull.
Farfar var flottare?Flott klocka helt enkelt.
Alla tre behövsFörsöker lista ut om en BLNR eller Daytona ska komplettera min Hulk
Mmm och två träpinnar minsannTycker det sr ut att fattas två viktiga skruvar.
Flottarkärlek med Snoddas kommer man osökt att tänka på här och då är det gummiband som skall in på lodrätt tre.Farfar var flottare?
Rolex Oysterquartz ref 17013 med slate jubilee serti dial
Försöker lista ut om en BLNR eller Daytona ska komplettera min Hulk