Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig IWC, är det den du haft länge? Kände inte igen den, eller blandar ihop med någon annans. Hur stor är den?
Där satt den! Bara bra grejer på bildenYngsta sonen som är på besök tog min kvällspromenad med Jaffa så då kan man starta lite tidigare ...
Det må vara dagen före julafton men det är också torsdag!
![]()
Jamen är det inte den du hade med på GtG i Helsingborg? Eller är det den jag blandar ihop med. Hade för mig att den var stor men att tavlan skiljde sig mer från den jag hade i 39mm?Tack! Haft den i 2,5 år nu, men det finns en till på forumet som dock inte visas upp så ofta. 43mm och modiga 220 gr ...
Du kan läsa mer om den här:
Det är bara det man inte gör som man ångrar, eller hur ...? (paketöppning)
Vid tre olika tillfällen tidigare har jag varit mycket nära att köpa den här klockan, men backat på mållinjen varje gång. När det sen var för sent har jag ångrat mig bittert varje gång: :( Första gången var under en majvecka i Boston 2015. Jag var där för att hålla ett par föredrag på en...klocksnack.se
![]()
Den där senapen är inte dum alls… söt och god.Snart dags att griljera skinkan… Gino’clock!!
![]()
Jahaja!!! Det är där alla jävla ansjovisburkar är!!!Gör klart för montering av Janssons
![]()
![]()
![]()
Fanns massvis på Willys!Jahaja!!! Det är där alla jävla ansjovisburkar är!!!![]()
Fan då!! Här i krokarna har det varit tomt på ALLA hyllor halva veckan. Ingen Janson för oss…Fanns massvis på Willys!
Jag förvarar mina burkar i vapenskåpet nu för säkerhets skullJahaja!!! Det är där alla jävla ansjovisburkar är!!!![]()