Problemet är att jag kollar på datumet flera gånger per dag så för mig är det en nödvändighet,även om den kanske är finare utanFöredrar den utan datum, blir renare så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Problemet är att jag kollar på datumet flera gånger per dag så för mig är det en nödvändighet,även om den kanske är finare utanFöredrar den utan datum, blir renare så.
ahh är det ett trevligt hotell? gick förbi det sist jag var i Prag i september...
Lite is passar perfekt i juletiderFyfan vilken tjockis... +1,2 mil kr
Bländande.Fyfan vilken tjockis... +1,2 mil kr
Fyfan vilken tjockis... +1,2 mil kr
Snaaaart så
Det är ingen rolex tyvärr, jag är fortfarande utanför den ligan som studentHärlig lapp! Kul att de håller i gamla traditioner med lappar speciellt en sådan lapp Subamariner?
Minns när jag fick en rekvisition på ett jobb jag skulle utföra, vintage du vet
Länk, självklartEftermiddagspromenix
Aha! Det är där solen har varit hela november-december!Eftermiddagspromenix
så perfekt Gmt pilen visar svensk tidEftermiddagspromenix
Så per
så perfekt Gmt pilen visar svensk tid
Kort minne?Problemet är att jag kollar på datumet flera gånger per dag så för mig är det en nödvändighet,även om den kanske är finare utan
Utsikt från Eriksberg?Eftermiddagspromenix