• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sitter här och försöker lugna ner mig efter ett minst sagt intressant möte med representanter från Skanska. Först gör man fel, sen försöker man dölja det man gjort fel, sen ljuger man om det och sen blir man sur för att det påpekas och börjar dra i min arm och med handgripligheter. Fyfan det krävs en jävla självkontroll för att inte sätta råttorna på plats.
Det är synd om folk som inte har yrkesstolthet och sätter i system att ljuga.

68097be8712236f406730b6a55b6674f.jpg

Vår lägenhet är nyproduktion och i min värld betyder det att allt ska fungera och vara skadefritt, de har vägrat skicka besiktningsprotokoll och vi fick den vid inflyttningen inte två månader innan, skador på saker som inte finns dokumenterat i besiktningsprotokollet. Repor på nya badrumsinredningen osv. Listan är lång.
Men när man försöker snacka bort mig blir jag less, snabbt. Och ta tag i mig, ja det höll på spåra ur rejält.

Vår lägenhet är nyproduktion och i min värld betyder det att allt ska fungera och vara skadefritt, de har vägrat skicka besiktningsprotokoll och vi fick den vid inflyttningen inte två månader innan, skador på saker som inte finns dokumenterat i besiktningsprotokollet. Repor på nya badrumsinredningen osv. Listan är lång.
Men när man försöker snacka bort mig blir jag less, snabbt. Och ta tag i mig, ja det höll på spåra ur rejält.
Inte ok. Spread the word

Jag får ta upp det med vår styrelse, men en som sitter i den tillfälliga innan vi boende får ta över är Skanskas knähund om jag förstått det rätt. Fått sparken från två andra styrelsen för han inte driver frågor mot skanska. Som tur var snickaren här och fixade ett skåp så han hörde vad som sas. Tydligen så ska inte något se bra ut, vara repfritt eller helt.
Synd bara att man ska ödsla så mycket energi på folk som inte har någon självrespekt eller stolthet för hade man haft det så sätter man inte i system att lura och fuska.

Tillbaka
Topp