Kollar intressanta saker på Youtube 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollar intressanta saker på Youtube
Keepern idag![]()
En plexi datejust på jubilee är fan väldigt svårt att slå!
![]()
Inte ok. Spread the wordVår lägenhet är nyproduktion och i min värld betyder det att allt ska fungera och vara skadefritt, de har vägrat skicka besiktningsprotokoll och vi fick den vid inflyttningen inte två månader innan, skador på saker som inte finns dokumenterat i besiktningsprotokollet. Repor på nya badrumsinredningen osv. Listan är lång.
Men när man försöker snacka bort mig blir jag less, snabbt. Och ta tag i mig, ja det höll på spåra ur rejält.
Är det en 36mm klocka? Isåfall måste den ju bäras större än 36mm? Grymt snygg!
En mustig långkoks-gryta innebar visst att det blev lite vin över. Inte helt fel att dämpa sin tisdagsångest...
![]()
Rätt. Kör normalt glesbyggdskavaj hemma. Tycker det värmer bra.Ser ut som du har glesbygdskavajen på
en slatt rött är rätt vilken dag det än är.
Bra chef!Spanar in Julklappsbubblet från chefen..
![]()
Trevlig klocka, vad är det för kul?Skingrar tankarna och läser lite medicin
![]()
Trevlig klocka, vad är det för kul?
Julgodisdags och far i huset har precis fixat marsipanlimpa med konjak och nougat i.
![]()
Gick alldeles utmärkt att kombinera pysslandet med en vinter-IPA.
![]()