Husse
Pandion
Drogkisse!Precis kommit hem med Kobe från veterinären, allt hade gått bra men nu är han groggy efter att varit sövd
![]()
![]()
Det kan vara risk för tokskratt när dom är på lyset!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drogkisse!Precis kommit hem med Kobe från veterinären, allt hade gått bra men nu är han groggy efter att varit sövd
![]()
![]()
När han drack vatten igår ramlade huvudet ner i vattenskålen, oj så förvånad och blöt han blevDrogkisse!
Det kan vara risk för tokskratt när dom är på lyset!![]()
Absolut inte, strunta i reduced och kör den vanliga 42an. Reduced och dess subdials harmoniserar illa![]()
Funderar på att flippa denna och skaffa en AT och en speedy reduced och i samma veva slänga på en orange tavla på min worldtimer. Är det en rimlig plan?
Gillar ju lite mindre klockor dock men gillade den speedy PRO jag hade för 100 år sen också. En AT som vardagsklocka känns givet dock. Dags att lämna Rolexspåret för 100:e gångenAbsolut inte, strunta i reduced och kör den vanliga 42an. Reduced och dess subdials harmoniserar illa![]()
Mat i ugnen, ett glas rött och en trevlig Seiko från 1976
![]()
![]()
Ingen sladdragning, en list som ska upp bara.Vad är det för sossig sladdragning till takarmaturen,
är det din frus ide?
Finns ju mycket annat som är mindre med chrono och som har en tavla som funkarGillar ju lite mindre klockor dock men gillade den speedy PRO jag hade för 100 år sen också. En AT som vardagsklocka känns givet dock. Dags att lämna Rolexspåret för 100:e gången![]()
Trevligt ur, och väldigt fint kök!Mat i ugnen, ett glas rött och en trevlig Seiko från 1976
![]()
![]()
Tackar och bockarTrevligt ur, och väldigt fint kök!