• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Funderar över vad jag ska göra
736E1576-64B8-497E-BE2E-ECDA8A032AB1.jpeg

Sitter och kollar på ny bil, eller rättare sagt bättre begagnad, blir nog en GOLF denna gången istället för en trött VOLVO som jag köpte förra hösten. Den ska till skroten, för det var ingen idé att laga skiten... Hm...surt sa räven, bilen hade gått igenom besiktningen utan anmärkning då jag köpte den, på ett år har bilfan rasat totalt. Den jag tänker köpa nu ska vara senast från 2017.

F0BC0C12-3604-4AE1-A8E7-CE9915BEB086.jpeg
3A4427B4-6B1A-4F8B-AFF9-6EF03B738FDE.jpeg

Senast ändrad:
Sitter och kollar på ny bil, eller rättare sagt bättre begagnad, blir nog en GOLF denna gången istället för en trött VOLVO som jag köpte förra hösten. Den ska till skroten, för det var ingen idé att laga skiten... Hm...surt sa räven, bilen hade gått igenom besiktningen utan anmärkning då jag köpte den, på ett år har bilfan rasat totalt.

F0BC0C12-3604-4AE1-A8E7-CE9915BEB086.jpeg
3A4427B4-6B1A-4F8B-AFF9-6EF03B738FDE.jpeg
Det är roligare att köpa klockor t.ex. sådan du har på armen. Jag kör min gamla Polo från 2004 - den duger o värdeminskningen på den är nära 0. Bilar ger oss bara massa problem medan klockor ger tillfredsställelse. ⛄

Tillbaka
Topp