Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Surt. Jag har kört 1,5 vändor senaste veckorna. Har en tonåring som bor i en annan byggnad på tomten(typ eget hushåll) så vi har kört ”kanon”, typ. Först en yngre i huset och därefter en tonåring i eget husKarantänreglerna gäller även i Castellet nu
![]()
Ja efter snart 7 dagar så börjar det kännas tröstlöst. Skulle verkligen vilja gå ut och få lite luft och en cigarr…Surt. Jag har kört 1,5 vändor senaste veckorna. Har en tonåring som bor i en annan byggnad på tomten(typ eget hushåll) så vi har kört ”kanon”, typ. Först en yngre förbi huset och därefter en tonåring i eget hus![]()
Det är alltid fredagskänsla med speedy på armen. Trevlig helg!Fredagskänsla.![]()
Så sant!Det är alltid fredagskänsla med speedy på armen. Trevlig helg!
I see North Flag, I click like!Sovmorgon![]()
![]()
Nej, det är inte många... en vad jag vet.. Men det är en fantastisk modell! Faktiskt långt över förväntan, love itI see North Flag, I click like!
Inte så många sådana på forumet?
Nej, det är inte många... en vad jag vet.. Men det är en fantastisk modell! Faktiskt långt över förväntan, love it![]()
Sweet! då är det minst tre![]()
17:e maj 2019 skaffade jag min, firade lite på vägen hem![]()