• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Shit, den där är fortfarande riktigt grym! Undrar vad det är för veckodag bara... 🤔

Haha! För mig hade den gått under ”det står säkert rätt dag” :) trevlig klocka förövrigt!
Tack ja den är trevlig, fick låna den ett halvt dygn av frugan.
Hehe finns ju lathundar för allt
japanese-kanji-day-of-week-wheel.jpg

Tack ja den är trevlig, fick låna den ett halvt dygn av frugan.
Hehe finns ju lathundar för allt
japanese-kanji-day-of-week-wheel.jpg
Jag ser framför mig att du har alla symbolerna med tillhörande veckodag på ett litet laminerat kort som du alltid bär med dig. När någon frågar efter veckodag tar du bara upp kortet, som med fördel finns placerat i en korthållare av finare kvalitet. ”Enligt kortet är det fredag idag” säger du självsäkert :)

Förlåt kunde inte hålla mig :)

Håller med där!
Ruskigt bekvämt den sitter också
😀😀😀
Husqvarna orange inslag är najs också. Sålde min Seiko tuna som mest bara legat sen köp.
Får se om de går få nån schysst hepanterpatina på den😀
Jag är ganska övertygad om att den typen av patina kommer att infinna sig relativt snabbt, vilket är gött, klockor skall användas. Jag har också en G-shock som har fått vara med och uppleva ganska mycket.

Tillbaka
Topp