Utvisaren
Diamant
Mycket sent 50 tidigt 60.Najs visste inte du hade en pointerdate
Dagens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket sent 50 tidigt 60.Najs visste inte du hade en pointerdate
En förkrossande majoritet av mina klockor är från Sovjetunionen och Ryssland. Men trots att det är klockorna och inte en knäpp president jag gillar så har jag tagit en paus från allt Sovjetiskt-ryskt och fokuserar på (den lilla resten) av min klocksamling. Det kommer nog en tid igen då jag kan bära ryskt på handleden utan att jag behöver känna att jag behöver förklara mig.Jag har mycket trams liggandes. Mycket japanskt. Dock varit mycket ryskt en period nu.
Är det mandellikör?Häktar av mig Eternan och avnjuter en H Uppman o en liten slatt Disaronno![]()
Tar en paus med en kort promenad i finvädret! Klockvalet var enkelt idag, det är ju Speedy Tuesday![]()
![]()
Ja hedern svalde jag för länge sedan, är dock ännu roligare att byta klockor när alla ni sliter med sammaInte för oss som fortfarande har moral och heder och är kvar i Owgm. (Och dessutom inte råkar äga någon Speedy än)
Dessutom fortfarande enkelt.
![]()
Det där blev en riktigt lyckad kombo! Perfekt matchning med tavla och kronografens sekundvisare.Det är inte lätt att hitta bra och roliga NATOs till 19 mm luggar. Testar med detta som precis kom från CNS på Spacegrafen.
![]()
Kronan kanske också stod fel?Jag och klockan insåg precis att jag igår skrev ett svar på mitt egna inlägg om att kronan stog fel...vilken fadäs, jag menade ju såklart bezeln... Vridgrejen heter väl så? Nåja det blev inga reaktioner på det inläggetbetyder det att ingen såg mitt noob beteende
![]()