Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
	Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus. 
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De första funderingarna har jag inga svar på men jag varken hoppas eller tror att du blir OWG!Farsar runt och funderar.
Hur ska det gå med världen?
Ska jag ta det där jobbet?
Har jag blivit owg?
Ha en fin dag

Haha nej de där eviga frågorna får nog aldrig några svarDe första funderingarna har jag inga svar på men jag varken hoppas eller tror att du blir OWG!
 man får kanske betrakta dem som hjärngymnastik
 man får kanske betrakta dem som hjärngymnastik 

Jag har funderat på att bli OWG med min Rangeman, världen är i gungningHaha nej de där eviga frågorna får nog aldrig några svarman får kanske betrakta dem som hjärngymnastik
Ditt förtroende för mitt bestående klockmissbruk värmer och jag både tror och hoppas att du har rätt
Nej, lägg ner det där med OWG!Jag har funderat på att bli OWG med min Rangeman, världen är i gungning

Kan bli en period av lite lugnande för mig. Har bytt väldans mycket på sistone.Nej, lägg ner det där med OWG!
Det blir ju som att bara ha en enda krukväxt i hela huset!
Gudars så trôkigt, träligt och trist!
Målet måste väl ändå vara att byta klocka tre gånger om dagen!

Jag håller med, OWG kommer sannolikt aldrig att bli min grej. Jag vet dock i somras, när jag var uppe och vandrade i fjällen en vecka och i den situationen använde en och samma klocka en hel vecka...Nej, lägg ner det där med OWG!
Det blir ju som att bara ha en enda krukväxt i hela huset!
Gudars så trôkigt, träligt och trist!
Målet måste väl ändå vara att byta klocka tre gånger om dagen!

I sanning! Även om jag tror på både dig och mig själv som owg när jag ser detJag har funderat på att bli OWG med min Rangeman, världen är i gungning
 så tror jag att det är klokt att reflektera över sina val och vanor ibland - roligare att byta klocka för att man vill och aktivt väljer det än av slentrian inbillar jag mig
 så tror jag att det är klokt att reflektera över sina val och vanor ibland - roligare att byta klocka för att man vill och aktivt väljer det än av slentrian inbillar jag mig 

Tips: Tiden går fortare ju äldre man blir.Min workin' man's Rolex hänger med. Önskar bara att den kunde gå lite fortare!

CWC är ju tillverkad för äventyr (och värre än så) dessutom så är det väl en Monninboett, blir ju inte bättre än så!Försöker välja klocka för utflykt