Japp! Lämnade den gamla bilen därNämen, i Täby Kyrkby ser jag, välkommen... ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp! Lämnade den gamla bilen därNämen, i Täby Kyrkby ser jag, välkommen... ;-)
Japp! Lämnade den gamla bilen där![]()
Men vafaan!!! Såg du inte en kille som såg ut som en snygg George Clooney idag? Synd att jag inte visste det!Hintar med min tidigare bild och frågar om du känner igen miljön..
![]()
Grymt. Den är fin den där, grattis! Hör av dig när du ska sälja!Dagens nyköp precis avplastad![]()
Dagens nyköp precis avplastad![]()
Nej, den är helt okej. Du vet jag har varit ganska snäll i årIngen dålig julklapp till dig själv[emoji4]
Vi sitter och väntar på posten.
Dessa 3 skall få en ny kompis idag.![]()
Visst du får PM förstGrymt. Den är fin den där, grattis! Hör av dig när du ska sälja!![]()
Verkar vara en romantisk filmÄr sjuk så ligger hemma och utforskar Netflix rätt kass film för övrigt...
![]()
Mycket möjligt, vilken tid var det, samt cirkulerade du i bilhallen eller lämnade du bara nyckeln i receptionen?Men vafaan!!! Såg du inte en kille som såg ut som en snygg George Clooney idag? Synd att jag inte visste det!
Tog du bilden själv?