Det enda som kan gå fel är att ölen tar slut.Lagt fram några viktiga gadjets på det dukade bordet. Vad tror du om en dag med en sådan öppnare@jabla kan det bli fel?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det enda som kan gå fel är att ölen tar slut.Lagt fram några viktiga gadjets på det dukade bordet. Vad tror du om en dag med en sådan öppnare@jabla kan det bli fel?
![]()
Rätt, eller att man sliter ut öppnaren... Men det kanske inte går...Det enda som kan gå fel är att ölen tar slut.![]()
FörsökRätt, eller att man sliter ut öppnaren... Men det kanske inte går...
Snösitautionen ser allt dyster ut där nere, jag har utfört snödansen varje dag i snart en vecka och lite snö har det kommit.Testade dom för några veckor sedan, tror dom kan vara riktigt härliga i pudret! På is var dom ganska spännande också![]()
Du måste ju vara väldigt snäll med tanke på alla klapparKollar Kalle Ankas jul
![]()
![]()
Inte allsÄr man sjukt beroende av KS när man smyger iväg på toa på julafton för kolla nya uppdateringar??!
![]()
Inte alls[/quote
Håller med (från toa)
Inte alls sitter med min Ipad medans Ferdinad stångasÄr man sjukt beroende av KS när man smyger iväg på toa på julafton för kolla nya uppdateringar??!
![]()
Det är Norén just nu. GTG någon???????Checkat in på Scandic i Lund, nu mot svärföräldrar och svåger kan nog bli en hel del Norén här också....![]()
Min säger hejHämtat nya karetan...
![]()
Inget märkvärdigt men jag är nöjd att tomten kom med ett hårt paket;-)
![]()
Ser bra ut, klockren terroir eller hur jabla