Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig duo!
![]()
Hehe, såg bilden som hastigast på mobilen och tänkte skriva nått i stil med att GMTns färger såg konstiga ut i det ljuset. Gillade dock inteNu blir jag besviken!! Hur kan ni gilla denna bild??
Tittar ni på bilderna ni gillar? Gör om, gör rätt.
Tips.... Kolla klockan till vänster.![]()
Om routern har WiFi kan du kanske använda den för att boosta ditt trådlösa nät hemma där du har sämre täckning.
Bara ett tips, som säkert kom för sent![]()
Trodde att du uppfyllde en sista önskanNu blir jag besviken!! Hur kan ni gilla denna bild??
PTSD?En redig drink PostOp(era)...
![]()
Lite så faktiskt... Kommer ta lång tid att hämta sig. Funderar på att försöka få tag i en U2 biljett bara för att dämpa sviterna;-)
Stirrar it över östgötaslätten när den är som finast.
![]()
Den här gömmer sig under dunjackan idag.![]()
Kul att se dig och familjenMedan RicVin fortsätter dricka alkoholhaltiga drycker får en annan nöja sig med kaffe. Han tänker sova över i huvudstan, en annan måste ta bilen hem. Suck!
![]()
Besök på Diplomat
Ser vad som händer med en klocka i brasan.
![]()
Va nu då är det en oäkting?
Definitivt, och kanske hinna ta något att dricka också!Kul att se dig och familjenNån gång måste vi ta en klockbild när vi stöter på varandra
![]()
Med dem på armen är det lätt hänt att man får båge...Nu blir jag besviken!! Hur kan ni gilla denna bild??
Genom att titta på klockan hela tiden?Underhåller svärmor..