Vinterdykarn
KS Explorers Club
Japp. Är där imorgon åxåJ-focus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp. Är där imorgon åxåJ-focus?
Då får vi klassas som kollegor numera då vi blev uppköpta av Bravida igår…Firat att företaget fyller 100år.
Trevligt! Jag hoppas att du och dina kollegor kommer att trivas!Då får vi klassas som kollegor numera då vi blev uppköpta av Bravida igår…
Ja det hoppas vi med, men det är något tiden får utvisa men en fördel är att man kanske får kollegor med samma intresse, men gissar att du jobbar på någon av dom större orterna?Trevligt! Jag hoppas att du och dina kollegor kommer att trivas!
Kanske blir lite OT nu men vad tusan.Ja det hoppas vi med, men det är något tiden får utvisa men en fördel är att man kanske får kollegor med samma intresse, men gissar att du jobbar på någon av dom större orterna?
Ser ut att klara 5000000ATM - minst.
Låt mig veta om du behöver en rekryteringspartnerKanske blir lite OT nu men vad tusan.
Tillhör koncernenstaben i Sthlm men sitter ute på ett lokalt kontor.
Tack, vad kul att höra.Låt mig veta om du behöver en rekryteringspartner
Grattis till 100 år! Bravida är ett fint bolag, har jobbat med er många gånger tidigare
Så lite så!Tack, vad kul att höra.
Den där glider sömnlöst in under manschettknapparna!Flyger under radar med smidig dykare från citizen..
Trevligt! Sonen har praktik på Bravida just nu, och det ordnades trevligt firande idagFirat att företaget fyller 100år.
Bandet blev ju kanonGodmorgon medmänniskor.